A blog új helye: https://haromp.blogspot.com/

Mindenki a szomszéd farkát nézi

2017/08/18. - írta: lafe blog

 

A nyári kánikula ellen többféleképpen lehet védekezni. Jó hűsítő egy remek csobbanás a Balatonba, Velencei tóba, Adriába, vagy egy hideg Swimming pool koktél, sör, jó rozé. Munkában, otthon remek megoldás a légkondi, vagy ha nincsen, akkor otthonra kitűnő a hideg zuhany is. Sorolhatnám a jobbnál jobb ötleteket, de szomszédom mindnél frappánsabbat talált ki.

A nejem két hónapja mesélte, hogy a szomszéd házban van egy szatír. Nevettem, ő is, de bizonygatta, hogy tényleg. „A harmadikon egy pasi meztelenkedik.” „Na, és? Melege van. Te meg nézed. Kukkolsz?” „Hülye. Nem nagy szám, sőt, a hasa púpos… Tudod kire emlékeztet? A sztárom a páromból az idétlen albérlő társra!” Csak nevettem, azért kíváncsi voltam, ki az, de én valahogy soha nem szembesültem vele. Igaz, nem vadásztam a pasira, csupán mint helyi érdekességre voltam rá kíváncsi. Aztán csak sikerült lenyűgöznie.

A konyhában álltam és apámmal beszéltem telefonon, amikor oldalra néztem, ki az ablakon keresztül, és félrenyeltem. Úgy köhögtem és röhögtem, hogy apám nem tudta mire vélni és eldönteni, most mi van velem. A csupasz fickó állt az ablakban, és a hasát simogatva ide-oda mórikált, közben himbilimbije veszettül kalimpált. Tényleg nem volt egy Adonisz. „Ez a marha nincs tisztában vele, hogy a szomszédház lakóinak nagyobbik része rálát bájára.” A produkció néhány percig tartott, aztán visszalépett a manézsról, és lehullott a függöny.

Ezután jó ideig nem láttuk az alul semmi bajnokot, el is felejtettem. Néhány hete panaszkodni kezdett a feleségem, hogy megint feltűnt a színen. Éppen a gyereknek kiáltott le az ablakból az utcára, amikor a szemközti ablakba penderült a csupasz gyöngyszem. „És nem zavarta!”, mesélte felháborodottan, „Pedig mérgesen néztem rá, erre csak visszanézett rám.” Mikor egy héten belül már harmadjára panaszolta, hogy ismét látta, és nem érdekelte a férfit, hogy más is megszemlélheti meztelenül, engem is idegesíteni kezdett. „El tudod képzelni, mennyire zavaró főzés közben, amikor voltaképpen vele szemben állok?

Belegondoltam, hogy a házunkban csomó kisgyerekes család lakik, és nyugdíjas. De hiába vadásztam rá, egyszer sem mutatkozott, amikor direkt vártam őt. Persze nem fanatikusan, mint egy hurrikánvadász.

Aztán feltűnt! De persze nem akkor, amikor vártam. Éppen zuhanyoztam, színházba készültünk feleségemmel, amikor meghallottam a nejemet. „Na, ne! Már megint! Miért nappal jön ez mindig elő? És nézd meg, nem zavarja, hogy nézem! Ez tiszta hülye!” Felmérgeltem magam, és kipattantam a zuhany alól. Ügyeltem, hogy törülközőt tekerjek magam köré, nehogy tükörképet mutassak neki. Tényleg ott állt, és táncolt. Zene szólhatott a szobában, ez meg kiállt az ablakába és táncikált. Pontosabban minden táncikált rajta! Csípőre tett kézzel megálltam vele szemben. Látott, de nem zavarta. „Ez tényleg gyagyás!” „Menjünk már!”, szólt rám a nejem, „Mit akarsz csinálni?” „Átmegyek…” „Dehogy mész te sehova! Nem ér annyit. Különben is elkésünk. Nézd, már nincs is ott.” De a következő pillanatban megjelent. „Már megint itt van! Ez nem normális! Tele van nagycsaládossal a házunk!” „Menj már öltözni!” „De nem érted? Ha senki nem jelzi neki, hogy ebből elég, nem kíváncsi senki a micsodájára, akkor ez még képes kézen állni is az ablakban, amilyen hülye!” Felhúztam magam, mert nem tudtam, mit tehetnék, a látvány ellen. „Ne nézd!”, jött elő a farbával a nejem. Nem is akartam, de nehogy már én érezzem (főleg nejem) rosszul magam más idétlensége miatt! Megint eltűnt. Elmentem öltözni.

Az ingnél tartottam, amikor meghallottam a nejem. „Na, ez megint az ablakban van!” Félhangosan mondta, hogy ne halljam meg, de nem tudta felháborodását eléggé letompítani. Abban a pillanatban felkaptam a telefonomat, és kirobogtam a konyhába. „Mit csinálsz?” „Felveszem és kirakom a fészre.” „Ne csináld már! Fel fog jelenteni, hogy perverz vagy.” „Igen? Én pedig közszeméremsértésért. Kíváncsi vagyok, kinek a feljelentése állja meg majd a helyét.” „Ne izélj már.” „Nézd csak! Észrevet! Éééés nem tetszik neki! Visszahúzódott. Most már mehetünk.

Tényleg felvetted?”, kérdezte később, útközben a feleségem. „Dehogy vettem. Csak azt akartam, hogy azt higgye.

Hatásosnak bizonyult a tettem, vette a szomszéd a lapot, azóta nem mutatkozik Ádám-kosztümben az ablakában. Hogy otthon mit csinál, hogyan nudizik, vészeli át a nyári hőséget, nem érdekel, nem is tartozik rám, de onnantól kezdve, hogy ezt a nyílt színen teszi, jogom van hozzá, hogy kifejezzem felé véleményemet. Szerintem igazam volt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lafe.blog.hu/api/trackback/id/tr1412758450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrex 2017.08.18. 12:52:07

Nem is tudom miért, de valahonnan ez az idézet ugrott be:
"az ő teste, az ő döntése". XDXDXD

"onnantól kezdve, hogy ezt a nyílt színen teszi, jogom van hozzá, hogy kifejezzem felé véleményemet"
Fúj, szemétmocskos rasszistafaszistatrappista gyűlölködő!!!

DarthVader 2017.08.18. 13:13:08

Én meg átkiabáltam volna hozzá: "Szomszéd, nagyobb nincs? Mer' ez sovánka! Én nem lennék rá büszke!"

Dzsontra Volta 2017.08.18. 13:56:10

Ha nem a faszával játszani áll ki az ablakba, akkor nem tudom megítélni, hogy melyik féllel van nagyobb probléma, a pucéranablakbanállóssal, vagy azzal akinek egy meztelen ember látványától ilyen mértékben ledobja az agya a szíjat.

Girhes 2017.08.18. 14:50:26

Éljenek a lakóparkok, ahol ha kinézel az ablakon, épp a szomszéd faszát látod. Egyébként miért zavar ezt téged ennyire? Nagyobb, mint a tiéd?

CoolKoon 2017.08.18. 16:21:11

@Dzsontra Volta: Hát pedig ha a függönyt is direkt felhúzta, akkor a meztelenkedővel van a gond. Attól, hogy valaki a dögmelegben meztelenkedik, még nem áll ki az ablakba másoknak mutogatni.

datam 2017.08.18. 21:30:52

@Dzsontra Volta: Egyik sem. Hanem azzal, hogy más ablakán sasol befelé. Ilyen melegben én is szivesen téblábolok itthon egy szál répában. Oké, függönyök elhúzva. De ha este valamiért pilácsot kapcsolok, akkor pont semmit sem ér a függöny. Viszont ha így lát meg valaki, az legyen az ő baja. Ne nézegessen befelé, én sem kukkolok másokat. Anyuka szépen forduljon el amíg a szomszéd Brianként egy szál farokban tesz-vesz. Saját lakásában ha szopóállarcban krúzol, akkor abban krúzol, senkinek semmi köze hozzá.

2017.08.18. 21:44:30

az a gyanús, ami nem gyanús
biztos szúrja az asszonyt

hatodikx 2017.08.19. 06:54:27

Mit kell háborogni? Nem kért pénzt az attrakcióért! A magyarok amúgy szeretik az ingyencirkuszt meg a potyát.

Merlot 2017.08.19. 08:51:20

@Girhes: Nem az zavarja, hogy (esetleg) nagyobb a farka a magamutogatónak, hanem az, amire ennyi idő alatt már rá kellett jönnie: A felesége színjátéka mögött az van, hogy megnézné (közelről is) egy másik férfi farkát. :D

morph on deer 2017.08.19. 09:25:59

Mert a szomszéd farka mindig zöldebb?
Hajaj...!

satie · http://321.hu/sas 2017.08.19. 10:08:43

A közfelfogásnál intoleránsabb posztról van szó, ez már már a sztárom a páromos, Rhys Ifans testére való beszólásról, meg a "nem egy Adonisz"-ból is látszik. Mellesleg Hamlet, dán királyfi sem egy Adonisz. Remélem, a poszter és neje ki mer menni a strandra, mert reklámteste van.

Valakinek a magánlakásában készült fényképet róla az engedélye nélkül BÁRHOL (még a korlátozott nyilvánosságú) Facebook-on már önmagában is súlyosan törvénysértő. Szóval, javaslom a poszter először kicsit kulturálódjon és olvassa a BTK-t, a posztot az Index.hu címlapjára kiemelő szerkesztőnek is egy kis fejlődést javasolnék.

2017.08.19. 10:31:20

ha egy nő mutogatta volna magát a szomszédban, nem lett volna belőle cikk, meg felháborodás...
ennyikehhh.

2017.08.19. 10:35:13

de kacsának ez is megteszi.

metax 2017.08.19. 12:49:11

"Hogy otthon mit csinál, hogyan nudizik, vészeli át a nyári hőséget, nem érdekel, nem is tartozik rám, de onnantól kezdve, hogy ezt a nyílt színen teszi, jogom van hozzá, hogy kifejezzem felé véleményemet."

Nem olyan egyértelmű ez. Az erkély is a lakás, a privátszféra része. Rászólni, hogy ott ki mit csinál...hát nem tudom. De jó, hogy a probléma ilyen könnyen megoldódott.

Nálam meg állandóan dohányzik a kedves szomszéd...negyed óránként jönnek ki, a füstjük pedig mindig felém jön. Most szóljak rájuk, hogy ne dohányozzatok (ennyit)? Megtenni éppen megtehetem, de nem hiszem, hogy kötelesek lennének szót fogadni.

metax 2017.08.19. 12:52:06

@metax: Áúú, nem is erkély csak az ablak...De ugyanígy áll az ablakra is minden, mint ha az erkélyen művelte volna ezt a pasa.

Fekete Gyor Andras 2017.08.19. 16:06:06

Nalunk is van egy ilyen mutogatos perverz a szemkozti kb 50 meterre levo epuletben.
Ha az ember a konyha ablakukon benez egy eros tavcsovel, es a konyhaajto nyitva van, akkor belatni a szobaba, es latni, az uveges szekreny tukrozodesen hogy egy no felmeztelen van a szobaban.
Felhaborito, hogy ilyen beteges modon mutogatja valaki magat !

David Carradine 2017.08.19. 18:16:10

@Fekete Gyor Andras: "az ember a konyha ablakukon benez egy eros tavcsovel, es a konyhaajto nyitva van, akkor belatni a szobaba, es latni, az uveges szekreny tukrozodesen"... Ez priceless volt, van még humor. Danke schön!
süti beállítások módosítása